Glavni sponzor Barselone, japanska kompanija Rakuten odlučila je da prekine saradnju sa španskim klubom.
Time je Barselona dobila još jedan težak udarac u poslovanju.
Rakuten i Barselona počeli su saradnju 2017. godine, potpisavši trogodišnji ugovor po kojem je japanska kompanija plaćala 55 miliona eura po sezoni za sponzorski natpis na dresu. U oktobru 2020. ugovor je produžen, ali je sponzorski iznos smanjen na 30 miluona eura godišnje.
Sponzorski natpis na rukavu dresa, na kojem se reklamira turski proizvođač bijele tehnike Beko, takođe će biti promijenjen.
Uprkos tome, Barselona ima na stolu nekoliko sponzorskih ponuda i u klubu se nadaju da će sklopiti bolje ugovore. Takođe, šuška se o tome da bi klub mogao prodati prava za ime stadiona “Kamp Nou” i tako doći do dodatnih finansijskih sredstava.
Foto: twitter/Barcelona